Intelegerea costurilor implicate intr-o afacere de reparatii telefoane

Majoritatea costurilor pentru start-up sunt chiria si utilitatile depinzand de locatia service-ului. Unele service-uri functioneaza ca si chioscuri in mall-uri pentru a aduce o eficienta operationala a costurilor. Altii lucreaza de acasa, reducand costurile de a inchiria un spatiu.

Daca este vorba de un service mobil de reparatii pentru telefoane, atunci clientii iti pot gasi afacerea online prin social media sau o pagina web. Ia in considerare toate optiunile inainte sa decizi ce functioneaza cel mai bine pentru tine. Pot sa existe si costuri suplimentare implicate.

Acestea sunt listate mai jos:

1. Inventarul de piese

In functie de cerere, trebuie sa stochezi macar 5-15 piese din fiecare categorie care pot sa fie folosite la reparatii depinzand si expertiza ta si a angajatiilor tai. Costurile se vor situa intre 500 si 2500 lei.

2. Inventarul de instrumente

Sa zicem ca ai deja toate piesele de schimb de care ai nevoie pentru a repara telefoane mobile; acum e timpul sa achizitionezi instrumentele necesare. Exista multe kituri valabile de reparatii pentru telefoane mobile, dar fiecare telefon mobil necesita instrumente de diferite tipuri si numere. Pentru a avea un kit de incepator te costa in jur de 250 lei.

Cu cei mai importanti factori – modelul de afacere si costurile – discutati, haideti sa continuam cu nuantele unei afaceri de centru reparatii telefoane.

Sa-ti gasesti piese originale si hardware-uri fiabile pentru afacerea ta poate fi o treaba grea. Sunt destule imitatii pe piata si este extrem de greu sa alegi un vanzator care iti poate garanta piese originale si de calitate buna.

Pasi pentru a dechide o afacere de reparatii pentru telefoane mobile

  • Planul de afacere: Fa-ti un plan de afacere cu costurile, audienta vizata si planul de timp in care iti vei recupera investitia pentru a-ti asigura succesul afacerii.
  • Entitate legala: Infiinteaza o entitate legala a afacerii si inregistreaza-te pentru taxele la stat.
  • Contabilitatea afacerii: Inregistreaza-ti cheltuielile si veniturile pentru a intelege preformata financiara mai bine.
  • Permis si autorizari: Obtine permisurile si autorizarile necesare aplicabile oriunde.
  • Branding: Defineste-ti marca pentru ca asa iti vor percepe clientii afacerea.
  • Site web: Un site web va atrage mai multi clienti si o prezenta pe social media o sa accelereze cresterea afacerii.